26 Ağustos 2011 Cuma

Nazım' dan bir şiir...

Vicdanla birlikte.. "şeref" ararım ben sevdiklerimde;
Her zaman doğru değildir 
elbet seçimlerim..
Zaman gelir "şerefsizleri" de severim..

Her yerde gözüm kulağım vardır benim.
"Eksik söylemek yalan söylemek değildir !" mantığındaki
Beni değil kendini kandırır yalnızca...
Bilmezden gelişlerim aptala yatışlarım
Kaybetme korkumdan değil,

 karşımdakilerin yalan söyleme potansiyellerine olan merakımdandır...
"inkar" olmaz benim hayatımda..
Yaşananı "yaşanmamış" saymam
Sayanları da saymam...
Kelimelere sığmaz sayfalar sürer beni anlatmak
Ama ne kadar anlatılırsa anlatılsın;
Yaşayan bilir beni..
Yaşamayan anlamaz...

"Ağırdır sevmelerim, Her yürek taşıyamaz..
Büyüktür umutlarım, Her omuz kaldıramaz.."

Nazım Hikmet Ran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder